• TurkishEnglishGermany

Nasıl Burs Alabilirim?

KİMLER BURS ALMAYA MÜRACAAT EDEBİLİR

-Ailesi Sivas ili ve ilçelerinde ikamet eden LİSANS öğrencileri

BURS BAŞVURUSU NASIL YAPILIR

-Vakfın internet sayfasındaki BURS ALMAK İSTİYORUM kısmından BURS BAŞVURU FORMU linkine tıklanır. Açılan sayfadaki bilgiler EKSİKSİZ, DOĞRU ve istenildiği şekilde girilir.

-Doldurulacak burs ön başvuru formuna çıktı alınacağından printer bağlı olan bir bilgisayardan başvuru yapılır.

-Ziraat Bankasında hesabı olmayan öğrenciler başvuru yapmadan önce bankadan hesap açtırarak IBAN numarası alınır.

-Bilgi girişi tamamlandıktan sonra ÇIKTI ALINIR ve EVRAK İMZALANIR.

-Burs alacak kişiyle ilgili sosyal gelir araştırması yapılabilmesi amacıyla BURS BAŞVURU FORMU kısmındaki SORGU İZİN FORMU internet sayfasından indirilerek imzalanır. (Başvuru sahibi öğrenci ve aynı evde yaşadıkları 18 yaşından büyük her bir bireyin Adı Soyadı ve TC kimlik numarasını yazarak imzalatır)

-İSTENİLEN EVRAKLAR hazırlanarak, Burs Ön Başvuru Formu, Sorgu İzin Formu ve istenilen evraklarla birlikte Sivas il merkezinde ikamet edenler vakfın Bahtiyar Bostan Mah. Alibaba Cd. İnönü Konağı’ndaki genel merkez binasına ELDEN TESLİM eder, Sivas’ın ilçelerinde ikamet edenler KAYMAKAMLIK SEKRETARYALARINA teslim eder.

-Son başvuru tarihi 30 Eylül 2016 olup, internet üzerinden en geç belirtilen güne kadar başvuru yapılması şarttır.

-Başvurular değerlendirilerek gerekli incelemeler yapıldıktan sonra burs verilecekler belirlenerek vakfın internet sayfasından ilan edilerek hesaplarına BELİRLENEN SÜREDE bursları yatırılır.

-Başvuru yapanlardan uygun bulunmayan, şartları tutmayanlara ödeme yapılmaz, evrakları iade edilmez.

-Başvuru sırasında seçenekler arasında bulunmayan üniversite, fakülte ve bölümler varsa vakfımızla irtibata geçerek güncelleme yapılmasını isteyip tekrar deneyiniz.

KİMLERE BURS VERİLMEZ

-Eksik evrak teslim edenler, gerçeğe aykırı beyanda bulunan ve kriterleri uygun olmayanlar

-Burs isteğinde bulunduğu tarihte okula giriş tarihi itibariyle bir öğretim yılı kaybı olan öğrencilere,

-Yabancı uyruklu öğrencilere,

-Özel üniversitelerde okuyan öğrencilere

-Polis Akademisi öğrencilerine,

-Ek süre öğrenim gören öğrencilere,

-Önlisans, Yüksek Lisans ve Doktora öğrencilerine,

DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ

-Sivas ili ve ilçelerinde ikamet etme durumu

-Şehitlerin birinci derece yakınları (çocuk, kardeş)

-Gazilerin birinci derece yakınları (çocuk, kardeş)

-%40 ve üzeri engelli olanlar

-Yetim ve öksüzler

-Ailenin gelir durumu

-Başarı durumu

İSTENİLEN EVRAKLAR

-Beyanlı Burs ön başvuru formu (Vakfın internet sayfasında doldurulacak, çıktı alınacak)

-Öğretim kurumuna yeni kayıt olan öğrenciler için sınav sonuç belgesi veya öğrenci belgesi

-Ara sınıfı öğrencileri için not durum (transkript) belgesi,

-Engelliler için varsa raporu

-Üniversitede okuyan kardeşlerin öğrenci belgesi

-Sorgu İzin Formu (Vakfın internet sayfasından indirilip imzalanacak)

-Fotoğraf

-Ziraat Bankasından alınacak IBAN numarasını gösterir belge

15 Ağustos 2017 6603 okunma