Haber Detayı
Vakıf Burs Başvurularında Evrak Teslim Süreci Başladı
Vakfımıza burs talebiyle müracaat eden öğrencilerin Vakfımıza evrak teslim süreci 12 Kasım 2025 tarihi itibariyle başladı. Değerlendirme sonucuna göre evrak teslim etmesi gereken öğrenciler, gerekli belgelerini 12 – 18 Kasım 2025 tarihleri arasında mesai bitimine kadar eksiksiz olarak teslim etmekle yükümlü olacak. Belirtilen tarihler arasında evraklarını teslim etmeyen veya evraklarında noksanlık bulunan öğrencilerin burs kazanma haklarını kaybedeceklerini hatırlattı.
Öğrencilerimizin Evrak teslim edebileceği yerler şöyle:
• İl merkezinde ikamet eden öğrenciler, belgelerini Vakıf Merkezi’ne (Halil Rıfat Paşa Mahallesi, İnönü Bulvarı No:47, Alibey Apartmanı, Kat:1 – Trafik Şube Müdürlüğü Karşısı / SİVAS) teslim edecek.
• İlçe merkezlerinde oturan öğrenciler ise evraklarını bağlı bulundukları İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na ulaştıracak.
İstenilen Evraklar :
- Burs Başvuru Formu (İmzalı) (Mailinize gönderilen Başvuru Formunuzun çıktısını alıp imzalayınız)
- Öğrenci Belgesi (E-Devletten Alınabilir)
- Öğrenim Kurumuna Yeni Kayıt Olan Öğrenciler İçin Sınav Sonuç Belgesi
- Ara Sınıf Öğrencileri İçin Not Durum (Transkript) Belgesi
- Ailenin Sivas'ta Yaşadığını Gösterir İkamet Belgesi (Öğrencinin Anne veya Babasına ait ikamet belgesi (E-Devletten Alınabilir)
- Sorgu İzni Formu / Islak imzalı olacak (Mailinize gönderilen Sorgu Dilekçesini Yazıcıdan Çıktı Alarak İstenen Bilgileri Doldurup imzalayanız)
- Fotoğraf (1 Adet) (Başvuru Formunda vesikalık fotoğrafı yüklemeyen-net olmayanlardan elden istenecektir)
- Engelli Olanlar İçin Engelli Raporu,
- Anne Veya Babası Engelli Olanlar İçin Anne, Babanın Engelli Raporu
- Şehit Veya Gazi Çocukları İçin Durumlarını Gösterir Belge (Birinci dereceden yakını)
- Üniversitede okuyan kardeşlerin tümünün öğrenci belgesi